Thursday, November 11, 2010

ADA KAH SEKADAR KATA SAYANG...ADA KAH SEKADAR KATA RINDU...KITA AKAN MUDAH TERPAUT ATI??

salam malam sume.....
kali ni,
mau share something....

henfon bbunyi...tnda nye msj masok...ku tekan...ku buka msj itu....lalu ku bace....

salam....wat pe...saya rndu awak....leh kte jmp...

lalu ku balas...
wasalam...awk nk ape lagi?..jmp nk wt pe?

mesej seterus nye...

xde ape...saya rndu awk...saya sayang awk...awk cinta pertama saya...leh kte jmp?

ku balas lagi....

pape pn awk cakap...ati saya xdpt nk cair...saya xleh nk time awk...awk xleh nk faham lg ke??

mesej berbalas....

awk jgn ckp cam 2...leh kte jmp...saya rindu kan awk sgt2...saya dtg uma awk k??...

akhir nya...ku xberniat nk berbalas mesej dengan orang ini lagi...dengan ungkapan sayang...ungkapan cinta...ungkapan rindu...hati seseorang tak dapat tok membalas nye dengan rasa yang sama...bukan niat tok menyakit kan orang ini...bukan niat untuk memainkan hati orang ni....cuma hati ini tak dapat menerima ketukan cinta sayang dan rindu oleh orang ini....

percaya la...sesungguhnya ada kala nya...dengan renungan dengan ungkapan seseorang,kita akan terpaut...membalas perasaan nya terhadap kita dengan perasaan yang sama...tapi ada kala nya kita tak kan terpaut dengan apa jua perasaan yang lahir terhadap kita...

kesimpulan nya,pabila ada yang cuba mengetuk hati kita yang tidak kena dengan cara nya...dengan cara apa pun...kita tetap tidak dapat membuka hati kita kepada dia...ku berharap dia faham...tidak lagi gesa dan terus mengesa...

p/s : perasaan itu halus...sukar tok difahami dengan mata kasar...mungkin hati ni seperti batu...batu besar yang sukar tok dipecah kan...mungkin bukan orang ni yang mampu memecahkan nya...


No comments: