Monday, January 31, 2011

Satu Februari Dua Ribu Sebelas


salam semua...
lama sudah tidak berblogger...
saya akui...
saya bukan blogger yang hebat...
say bukan blogger yang rajin 'updates entry'
ini bukan cubaan...
ini betul-betul...
baik lah :)

selama sebulan sudah berada pada 2011...
banyak suka duka saya alami...
pengalaman?
tidak lah sehebat mana...
saya manusia biasa
hidup tanpa pengertian popular
hidup normal seorang manusia
"eh, apa aku merepek ini?? (=,+)''

hidup seorang pelajar yang telah mengambil cuti khas...
tidak lah seceria mana...
kemana sahaja rasa keseorangan...
hendak buat apa?
bosan kerana keseorangan.....

[ kan best tengok hujan berteman...bosan nya tengok hujan sendirian =,="]






kawan kelas?
Alhamdullillah...
mereka baik-baik sahaja...
saya boleh sahaja kawan siapa-siapa...
tapi kali ni...
lain sedikit la...
mereka muda...
saya tua (-______-)






cerita yang tak best...
semester hadapan mula lambat...
tak suka la!!!..
nanti grade lambat...
tua la saya nanti...
kawan-kawan sudah kerja lama...
saya?
baru hendak menapak...
alahai!
sedih nya








sudah terasa bahang kehangatan...
hangat betul...
hendak tahu apa dia?

ambil ini :
[ assignment bakal berlambak : sudah lama tak bergelumang assignment yang dicintai =,=]

[ mari jawab kuiz sama-sama...HAHA ]

[ Testing....test...test...test1,2,3 (>,^) ]

perkara diatas ini...
sudah tinggal lama tuh...
6 bulan!!
kali ini...
dengan harapan...
dapat buat dengan terbaik (",)v

p/s tengah serabut ptptpu tak dapat!!,benci betul...

~pengkaji cuaca FaLiSha
suatu yang baru yang membuat diri ini lebih mengenal erti kehidupan...semangat...prinsip...cita-cita...harapan...sokongan...semua ini harus ada, jika tidak kita akan jatuh dan terus jatuh...

No comments: