Tuesday, May 24, 2011

Gerak Hati

salam...hye sume...kali ni,nak cakap pasal gerak hati...dengan kata lain, "esteem"....ok,baik lah...korg sume selalu tak bermasalah dengan hati??...eh,bukan lah...bukan yang tu..bukan pasal jatuh cinta atau suka kat seseorang tau kali ni...bukan...100% bukan..ni pasal gerak hati selain itu sume tau!..

alah, contoh nya..if ade promoter ke alah yang jual-jual barang atau servis kat mana-mana tuh yang korg jumpa kat mana-mana cam kat shopping complex...ada kan?kan? :D ..gerak hati korg msti cakap kan : "alah,tipu je ni" ..jadi itu korg cuba dengan sebaik nya untuk lari dari jadi mangsa-mangsa kena tahan dengan dorg...erm..betol tak?....HAHA...*aku pun cam tu gak!*...HAHA


wokey..memang ada owg cakap; "jangan ikut hati"...ada owg cakap; "cuba tanya hati"....dan macam-macam lagi la kan?...tak dinafikan aku memang selalu menghadap masalah cam ni...sekarang ni pun memang ada pun...hati memang dapat rasa sesuatu...tapi...susah tak tahu nak buat apa.....huhuhu....

sebab apa tak tahu?...sebab aku nak apa yang aku rasa ni ada bukti nya...realiti nampak depan mata...selagi tak nampak dengan mata sendiri...itu lah manusia kan?...macam-macam ragam...

aku takut gerak hati salah..aku takut kalau gerak hati itu betul...alah,macam mana ni??*muka sedih*...tapi...alah,tolong!...tolong!...macam mana nak buat ni?


p/s kenapa nak ada masalah macam ni?..kalau nak gerak hati pun...pasal lain kan boleh..kenapa?..hurm..*muka tahan nanggis*

[tengok miow ni baru la rasa tenang kit hati jap =,= ]

~pengkaji cuaca FaLiSha
aku berdoa apa yang aku rasa ini bukan la nyata...biar lah ia palsu jangan realiti...Amin

2 comments:

Unknown said...

gerak hati sy selalu cakap, ; "nk bf baru, nk bf baru!" hahaha
tak boleh layan.
:DD

amranaiman said...

instinct lo... :P