Friday, December 17, 2010

Kalau Lapang, Jom La Kita Keluar Bersama

salam semua...

pagi - pagi...
pagi yang nyaman...
sejuk...
dingin...
segar...

berenang di atas katil...
ada masa membuatkan kita semakin malas..
HAHA...
yeke?
entah la...
sendiri tahu la...
ngee~

telefon bimbit...
asyik bergegar sahaja...
kacau orang saja pagi-pagi ini...
pabila sudah penat bergegar...
pesanan ringkas pula...
HAISH...

hendak tak hendak...

"salam..awak buat apa?..sudah bangun belum?"

dalam hati...
malas nya nak balas...
malas sungguh...
tak tipu...
betol..
tapi kesian...
kesian sama ini orang...

jadi,
kesimpulan nya...
tipu sunat...
HAHA...
ada ke tipu sunat?
asal boleh saja la...
ngee~

berbalas...
"wasalam,maaf...tidak dengar bunyi...mood senyap.."

"jom la awak..kita keluar sama...kalau lapang, jom la kita keluar bersama"

mungkin orang ini tidak berpuas hati...
lalu terus menghubungi...

saya : hello
orang : hello...buat apa?..kalau lapang, jom la kita keluar..
saya : ala awak, ayah saya ajak keluar la...tiba-tiba sahaja ini...maaf,tak dapat keluar bersama awak..
orang : oh,yeke?...ke awak tak mahu keluar dengan saya?
saya : oh,tidak...bukan seperti itu...ayah saya tiba-tiba sahaja ajak keluar...mahu beli barang kata nya...maaf,lain kali sahaja ya?
orang : hmmm...tak apa lah,awak...bye
saya : bye..

bukan niat...
bukan ingin permainkan orang...
tapi hati...
rasa tak boleh serasi dengan orang ini...
ingin beritahu secara terus terang...
tapi tidak mampu...

p/s ada juga manusia yang suka tanya keluarga kita guna kereta jenis apa...bila tahu, mahu mengambil kesempatan ingin mengguna nya...alasan, nanti isi kan minyak penuh la...HAISH!..apa-apa sahaja

Hello Kitty & Friends Pictures, Images and Photos

~ pengkaji cuaca FaLiSha
banyak sebab juga menjadi seorang yang suka duduk rumah sahaja diam-diam...salah satu nya : peraturan keluarga...jadi mahu bersosial, mahu berkomunikasi dengan lain terus tak hendak...

No comments: