Sunday, December 12, 2010

Saya Dan Telefon Bimbit

salam sume...

ada kata dia tak boleh hidup tanpa telefon bimbit..
ada kata dia tak kisah telefon bimbit bersama dia atau tidak..
dan ada yang kata " ala, sudah sumua orang ada telefon bimbit...aku pun nak jugak "

tapi ada manusia seperti sepolan ini..
suka biar kan sahaja telefon bimbit nya...
suka letak bawah bantal...
suka tinggal dalam bilik..
suka tak angkat orang menelefon nya..
sepolan itu adalah SAYA...
HAHAHA

maaf lah kawan..
jika kamu menelefon saya tak menjawab...
maaf lah kawan..
jika kamu menghantar pesanan ringkas
kadang di balas kadang lambat balas...
tapi semesti nya tetap di balas..
HAHA..

saya tak tahu virus apa merasuk saya...
menjadi kan diri...
tak berapa nak kisah kan telefon bimbit...
HAHA...
~ermmmmmm ( konon- konon tengah fikir ni...HAHA )
tak ada jawapan!!



p/s saya rindu sama HELLO KITTY...masa kanak-kanak riang dulu, suka sangat kat HELLO KITTY

~ pengkaji cuaca FaLiSha
penyakit yang melanda ini cuba tok dimusnahkan secepat mungkin...im promise !!

No comments: